Svar från Fröken Luju

När jag var in på min dagliga
Elsa Billgrens blogg-besök
Såg jag att hon hade besvarat lite frågor
om sig själv
Jag blev lite inspirerad och beslutade mig för att göra desamma
Så under dessa fem dagar
(fram till fredag)
kommer jag att besvara på lite frågor om mig själv
Mest för skojs skull,
men också för att lite nytt folk har
hittat till min blogg verkar det som ♥
:)

Namn
: Julia/Fröken Luju
Längd: 161 centimeter.
Skostorlek: 36/37
Hårfärg: Mellanblond när jag var liten, med rödtott sen..
ja flera år tillbaka.
Fräknar: inga faktiskt, inte ens på sommaren.
Motto: Allt löser sig och Allt händer av en orsak
Favorit citat: "Om du går så långt som du kan se,
så kommer du därifrån se tillräcktligt för att
gå ännu längre" . John Wooden
Kär? ja. <3
Önskar du att du bodde någon annanstans?
Jag trivs väldigt bra där jag bor nu! :)
Men skulle jag måsta välja,
vill jag bo i ett hus lite ute på landet, lite inne mot en stad
Tycker du att du är attraktiv? Hehe, ja jo.
Beror på när frågan ställs :)
Vilket schampo använder du? Nu senast har jag använt mig av
Lush shampoo "I love juicy" och Aco schampoo
Vilken parfym använder du? Hm.. Jag kämpar på med
min all time favorit Escada - Moon sparkle
Vad är du rädd för? Att ramla baklänges nedför en trappa....
Gillar du att tvätta? Tvätta är samma sak som med diskningen. Jag drar mig för att göra det, men när jag väl gör det, förundras jag alltid varför jag väntat så länge, då det tar så kort tid att få det gjort.
Gillar du berg- och dalbanor? Absolut! Jag åkte min första berg och dalbana i Norge på Tusenfyr. En stor blå en med många loopingar och tyngdlöshet
Piercingar: Fem hål i öronen
Tatueringar: Tre. Orm på axeln (min första), nummer två blev skorpionen på foten och den sista och största är den nedan med min födelsedag och en bild av en novemberkaktusblomma. När jag föddes fick jag en novemberkaktus som fortfarande lever. It's me and my cactus! :)








Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0