Fröken Luju svarar mer

Senaste…
Filmen du hyrde? Sist var nog när jag bodde i ettan i Piteå. Så det var lite för länge sen för att minnas vilken det var..
Filmen du köpte? Änglagård, och Änglagård andra sommaren
Låten du hörde: Tove Styrke - million pieces
Låten du laddade ner? Har spotify :) Laddar inte ner
Personen du ringde? Klara-hjärtat för att höra var hon höll hus
Personen som ringde dig? Piteå, för att ge mig en dags jobb
TV-program du såg? Är du smartare än en femteklassare, med Klara och hjärtat. Vi var inte smartare än en femteklassare.
Person du tänkte på? Farmor ♥

Senaste…
Boken du läste? Rigmor Lindö - Det tidiga språkbadet. Student? Ja visst!
Personen du fick e-mail av? IKEA family - reklambrev
Personen du fick brev av? Hm.. lärarförbundets tidning
Personen du fick sms av? Klara "Haha ja efterrätt! :-P"
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Det var faktiskt förra veckans fredag :)
Saken du köpte? Var på IKEA på lördagen. När vi gick tillbaka dit andra gången under samma dag så köpte jag en sista-minuten-köp, två fina vita lådor med lock :)



Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0