Tips: I min handväska


I min handväska finns mycket som inte behöver vara där
Du känner säkert igen känslan ;)

Men en sak som jag kan rekommendera
är nivea cream!
Det är lätt att ha med,
bra för torr hud
(både på handen och ansiktet och foten)
och den är billig

Fröken Luju gillar!

 


Hittade en gammalt reklaminslag från 1920 :)



Denna förklaring följde under youtubeklippet:
"This commercial clip from 1920's was used as an advertisement in Spain, in the cinema halls. Please watch the heroine of this clip, the naturally dark tanned lady trying her best to get lighter. When the desired effect of the cream is achieved, the lady is more confident and is happy to welcome the arrows of Eros circulating around herself."

Egen översättning:
Det här reklaminslaget från 1920 var använt som en bioreklam i Spanien. Vänligen uppmärksamma hjältinnan i inslaget, den naturligt solbrända kvinnan som försöker sitt bästa för att bli mer ljushyad. När den eftertrådda effekten från krämen börjar, blir kvinnan mer självsäker och välkomnar med glädje ERos pilar som cirkulerar runt henne själv.

Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0