Söndagsinspiration :)

Efter gårdagens styling inför sittningen
så tänkte jag ha ett litet inspirations inlägg
så här på söndags kvällen

Klännigen som jag hade på mig är som sagt min egen kreation

En sak som jag själv reflekterade över
när jag gjorde den klänningen för att Paka skulle få dokumentera mig göra den,
är att jag ofta ändrar mig i mina designer
medan jag gör dem :)

Ideer och inspiration hämtar jag till exempel
när jag surfar runt på nätet
eller går runt i butiker

Här är några klänningar jag hittade på denna hemsida

Stora detaljer
Axelband i andra tyger och i andra former
Knäppningen på sidan











Blanda tyger






Den här nedan är bara allmänt snygg och jag funderar verkligen på att göra
något liknande med denna :)



Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0