Uppskatta backspegeln!

Vem sa att backspeglar bara är till för bilar?

Jag har ofta varit med om att när jag ska kolla om det är någon bil bakom mig för att jag ska svänga snett över vägen, att jag dels fått nästan vrida skallen av mig, samt att när jag nästan vridigt skallen av mig så har jag ändå lyckats styra ut cykeln så den hamnat mitt i vägen. Vilket förstör lite tanken med att kolla sig för efter bilar innan jag svänger ut från vägkanten.

But no more!

Jag har nämligen köpt en cykelanpassad backspegel på Biltema. För endast nitton kronor så behöver jag inte vrida huvudet mer än för att titta i döda vinkeln. Bra framåttänkande teknik gillar vi!


Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0