Resa

Planer för kommande vecka

~ Åka ner till skara imorgon tillsammans med Jenny
~ Strosa på Skaras gator
~ Åka till gbg med Jenny och hälsa på Karin
~ Vidare till sthlm och konsert 3 doors down
~ Hem

Så min kväll ikväll består av packning helt enkelt


 

Igår var jag hos Sussie på fest. Mkt folk, mkt sång, mkt rockband feeling. Me like. Halloweentemafest på statt, men 100 kr i inträde tycker jag faktiskt är dyrt (...) Så det fick bli en promenad genom staden med en kompis istället. Sen hem och sova.
Blev en lång och skön sovmorgon imorse. :)
Tillsammans med Buffyavsnittet "Once more with feeling" blev det så bra så bra





"Lifes a show and we all play our part
and when the music start
we open up our hearts"



 
Willow och Tara                                                            Spike


Kommentarer
Postat av: Johanna

krama karin från mig :D

2008-11-03 @ 18:48:28
URL: http://johannalundberg.blogspot.com

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0