Lördagen 8/11

Så sitter jag här igen för sent på natten och försöker hitta på något att skriva om dagen. Det känns bara som att det är så mkt som jag inte skrivit som hänt den senaste veckan. ... Vet inte riktigt var att börja (hm)
Men OK! Ska börja från början med en snabbgenomgång. Kanske känns bättre sen, får väl se :)


Lördag 8/11
Sov som sagt över hos magnus och isak fredag till lördag. Smög därifrån kring elva. Sa hej till sandra på gallerian. C hörde av sig och jag fick besök av han kring 2ish. Efter singstar, guitar hero och skvallrande åkte han halv 6ish.
Jag tänker "javell. kväller löser sig" tänkte jag och fortsatte spela gh.

En stund senare ringer Emil. Han och jag åker till en hamburgerrestaurang. Han äter, jag är där som sällskap. Eftersom vi var alldeles utanför bion passade jag på att gå dit och höra mig för om Sex and the city affishen som jag velat ha sen biofilmen gick på bio. Och för 100 kr blev den min. Inte den jag egentligen ville ha från början, men den jag fick tag i duger absolut :)



Vi åkte vidare till Tom och deras Star wars maraton de hade haft sen halv ett på dagen. Klockan var kring tio-elva när vi kom dit, då hade de två och en halv film kvar. Jag stannade till tolv typas.

Kom hem. Joel ringer och frågar vad jag gör. Han vill ha mig ut på dansgolvet. Eftersom jag tackat nej en gång att gå ut fortsatte jag med det nu också. Kring två hörde han av sig igen. ville ha skjurs hem, men eftersom jag har lite brist på bil bjöd jag upp han tills han kunde få tag i en taxi. Han stannade till fyrish.


Nu skulle man kunna tänka sig att kvällen är över... Men inte då :)
Satte mig vid datorn, och började prata med Isak på msn. En snabbversion av samtalet:
"- vill du gå på promenad?"
"- ok"
Gick och mötte han. Blev ingen promenad, men det blev tre timmar av guitar hero istället.
Sju åkte han hem till sig och jag somnade direkt. Vaknade inte allt för sent senare. Men ett bra lördagsdygn var det :)

Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0