Vegvecka dag 2

Än en gång har tiden flygit iväg. Hm. Var trött där vid tio nångång medan jag höll på att kolla på "Buffy the vampire slayer", somnade någon minut då och nu är jag vaken som om det hade varit mitt på dagen. Jag tror att tvn är grunden till det onda -mhm det gör jag-
Jag tror att jag måste ha sett säkert sju avsnitt ikväll.. men det är ju så bra! Kan inte hjälpa det hehe

Men eftersom klockan ringer imorgon kring sju är det bäst att jag går och lägger mig nu och läser några kapitel till ur "Spelet"



 På tallriken i afton: Nudlar med grönsakssmak, riven mozarellaost och gula paprikabitar

- Enkel mat, men mättande. ..och gott. Lite kryddor på gör det hela till lite mer än vad det är. 
Maträtten får 3 av 5                   


   


Kommentarer
Postat av: Johanna

kul att din skrivtorka har försvunnit ;)

2009-01-14 @ 01:37:01
URL: http://johannalundberg.blogspot.com

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0