Vegvecka dag 3, spakvällen

Ibland behöver en tjej lite tid för sig själv .......



Så det är det jag ska göra ikväll. Förrutom det ska jag se lite mera Buffy, det är nu det börjar bli riktigt bra. M ska komma förbi kring nio så ska försöka hinna göra inpackningen och masken innan hon kommer. Hm, borde sätta igång med det snart då dvs. (...)

Annat än det har jag inte hunnit med så mkt idag. Jobbade åtta timmar så det tog ju bort en del av dagen. Sen gick jag från jobbet in till stan (20 min promenad), träffade Sandra på Seeme. Gick till Åhlens och köpa gott för hud och hår.

Så nu sitter vi här och pratar om gamla tider, Facebook och Cosmo. Fick nya numret igår. Me likie.
Lev väl!



På tallriken ikväll: Ost och broccolisoppa med riven mozarellaost (mm.. men jag har ju en påse av det hemma och det är ju gott med ost!)

- Gott och krämigt. M m m. Tillagat av pulver; så simpelt och/men så gott.
Maträtten får 4 av 5

Kommentarer
Postat av: Sandra

Riktigt trevligt att du börjat uppdatera bloggen! Då har jag en till blogg att kolla varje dag:)

2009-01-15 @ 17:36:36
URL: http://www.metrobloggen.se/sandylicious

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0