Det här är till dig, you know who

Måste få skriva av mig lite grann. Men hur jag riktigt ska börja.. Jag vet vad jag vill komma fram till. Det är alltid en start på någonting. Tror jag. Och eftersom det är riktat till mig ska jag försöka att inte skriva i "man" form, eftersom jag har läst att vi beskriver oftast händelser och våra egna tankar med "man" i huvudrollen eftersom det blir lättare så att inte ta på sig det man tycker. Så nu ska jag bryta den trenden och stå på mig för vad jag tycker. .

Vet ni, det värsta med att det tar slut med någon som jag tycker om, det är inte att det är slut på gosandet och all det som hör ihop med att vara ihop med någon. Sånt kan jag få från annat håll av olika personer i omgivningen. Det värsta är att jag förlorar en vän.. Det är tungt... Allt det andra som var mellan det som skiljer att "vara ihop" och att "vara kompisar". Det du hade att säga, det du lärde mig, sånt som fick mig att skratta, sakerna vi gjorde. Det är det jobbiga! Att vi gått från att ha varit nära som kompisar till "hej. allt bra?".


Jag saknar dig som vän. Thats it.
För helt ärligt, jag tycker du är en härlig kille
and now you know    

Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0