India Arie sjunger sanningen, I'll say

Not your average girl
- India Arie



"Sometimes I shave my legs and
sometimes I don't
Sometimes I comb my hair and
somtimes I won't
Depend on how the wind blows
I might even paint my toes
It really just depends on
whatever feels god n my soul
(Chorus)
I'm not the average girl from your video
And I aint built like super model
But I learn to love myself unconditionaly
Because I am a queen
I'm not the average girl from your video
My worth is not determined by the price of my cloths
No matter what I'm wearing I will always be
the envyory"




"Ibland rakar jag mina ben,
ibland inte
Ibland kammar jag mitt hår, och
ibland inte
Det beror på vinden
Ibland målar jag mina tånaglar
Det beror helt enkelt på
vad som känns bra för själen

Jag är inte den vanliga flickan från videor
Och jag är inte byggd att vara supermodell
Men jag älskar mig själv hur som helst
För jag är en drottning
Jag är inte den vanliga flickan från videor
Mitt värde är inte kopplat till priset på mina kläder
Det spelar ingen roll vad jag har på mig
Jag vill alltid vara .. envyory (?)"


Översättning: jagjagjag

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin låt!

2009-11-20 @ 13:57:52
URL: http://smilingface.blogg.se/

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0