Halloween inspiration

Halloween är nästa helg och tankarna har redan börjat arbeta. Det kommer bli bra hehe. Har längtat efter en riktigt utklädningsfest sen.. ja, förra året då vi hade den sista väldigt seriösa utklädningsfesten. Då var jag Audrey Hepburn. Men i år, då ni. Då blir det helt annat.................... oo spännande. Men det blir såå bra!

Skulle egentligen in på youtube för att leta efter en låt, men hittade det här istället. 


Inspiration



Får du lite att göra någon dag, kolla in hennes andra videor.
Någon dag kanske du behöver vara till exempel Snövit.
Hm, ja.. sånna dagar kan komma.
Det är jag säker på...
Absolut!

Men hon är duktig hur som helst


Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0