Nyfikenhetsretare #1

Hm nu har jag undvikt att kolla på klockan den senaste halvtimman och så skriver någon till mig på msn.. Inte okej. Speciellt inte när det står bredvid varje meddelande hur mycket klockan är. Som en envis påminnare.


Men det var inte det jag tänkte skriva.

Tänkte göra ett försök till att höja nyfikenheten på mina planer om vad jag tänker vara under halloween helgen. För det är så jag funkar accually. Stå lite i centrum bland folk blinda av nyfikenhet. Vet inte om det går, men håll utkik, det kommer komma någon bild då och då under veckan med en ledtråd.
Hehe. Kanske är det ett billigt sätt att utnyttja bloggen, men faktiskt, varför skriva en blogg om jag inte får använda den som nyfikenhetsretare. Okej.. jag är trött. sova nu.




Så -- Några tankar?


Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0