Piteås svar på bilfria dagen

Piteå kommun har Klimatvecka nu och det finns mer att läsa om det på länken här nedanför. 

http://piteå-tidningen.se/nyheter/senaste_nytt/artikel.aspx?ArticleId=4881951


Så igår när jag var på väg till jobbet, cyklandes som alltid på morgonen när jag ska till jobbet. Eftersom jag var lite sen cyklade jag lite extra fort närjag plötsligt hör en kvinna bakom mig som ropar "Hej tjejjen!". Vill inte vara dissande så jag vände på cykeln och hon kommer mot mig med en påse med en morot och en papperspåse. Tänkte inte så mkt mer på detutan hoppade tillbaka på cykeln och cyklade vidare. Och ja, jag hann till jobbet. :)





Men helt klart tummen upp för Piteå som är en av 39 städer som gör någonting 
för att fira den bilfria dagen som var igår, den 22 september!


Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0