Disney fantastiskt

Jag började tänka på bröllop efter att jag såg "Fyra bröllop och en begravning" och "Notting Hill" igår. Det syntes säkert på mina blogginlägg från igår. :) 

Egentligen började jag sökningen på vanliga bröllopstårtor och efter de små figurerna som traditionsenligt sitter längst upp på tårtan. Men allt eftersom började jag komma in på disney och speciellt "Beauty and the beast" eftersom det är min egna favorit bland alla disneyklassiker.

Bilderna här nedanför är gjorda med inspiration Cinderella. Hittade tyvärr inte så många tårtor som var gjorda speciellt för Beauty and the beast, iallafall ingen som blev kärlek vid första ögonkastet..













Bilderna har jag hittat på http://disneyfairytales.com
Gå gärna in och kolla, det finns många fler vackra Disneytårtor där, 
jag har bara valt ut de jag tyckte var bland de vackraste.
~ Vilken tårta blev din favorit? ~


Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0