Ett måste vilja kunna




Det finns två konstformer som jag
magiskt vilja kunna göra.
Ena är Nailart (Nagelkonst).
Det finns så sjukt många snygga
nagelmönster man kan göra,
men så många som jag inte kan göra..
Hm, försökte mig på att göra ett
tigermönster en gång. Sanningen att säga,
hade det gått bra den gången 
hade jag inte suttigt här nu och
magiskt vilja kunna mer om små knep
om hur man gör. Så jag tänker överlämna
inlägget till den andra konsten nu...


För det här är en så läcker konst enligt jag.
Jag blir så inspirerad! :)
Det är en skön känsla! 'mysa'
Har fortfarande inte kommit över
min förälskelse i "Corpse bride" tårtan.
Sen får jag se den här och min förälskelse
övergår från en tårta till en helt
opåtänkt och outforskat område
för min del.



http://faerieglen.deviantart.com/art/NBC-Nightmare-Before-Christmas-135454846


Jag blev sugen på muffins.....


Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0