Leopard outfit



Köpte en leopardklänning från Vila igår. De ena ledde till det andra när jag skulle börja gör mig klar för kvällen. Helt plötsligt ser jag mig själv i med lösögonfrans i ena handen och flytande eyeliner i andra.



Försökte få en bra bild på sminkningen, men det här var den bästa bilden jag fick med den möjlighet till macro jag hade. Men det går att skymta lite leopardsminkning där :)






Klänning ~ Vila 299:-
Skor ~ Wedins på rean förra året
Ringen ~ Ur och penn

Lösögonfransar ~ H&M 39:-


Kommentarer
Postat av: morsan

Hej, ännu ett bevis för kvinnans simultankapasitans. O du..klänningen är ursnygg!

2009-09-27 @ 23:34:11
URL: http://luju.blogg.se/
Postat av: Marta

Hej!

jag älskar din leopardklänning men tyvärr finns inte kvar hos Vila. Skulle du kunna tänka dig att sälja den till mig? Vilken storlek har du?



Mvh,

Marta

2011-03-28 @ 21:46:56
Postat av: Fröken Luju

Hejsan Marta!

Kul att hittat till min blogg. :)

Jo tycker väldigt mycket om klänningen, så tyvärr är den inte till salu.

Jag hoppas att du hittar en på annat håll dock :)

Med glada hälsningar Fröken Luju

2011-03-29 @ 20:35:18
URL: http://luju.blogg.se/

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0