Thailand i tio bevarade ögonblick

 

Ett.
De välbalanserade frukostbufféerna


Två.
Voodoo-tomten och de naffsande fiskarna


Tre.
Kameran var alltid med för att fånga de underbara minnerna


Fyra.
När vi nästan gett upp hoppet, men lyckades hitta en Banana Pancake utanför hotellet


Fem.
Vandra på stranden och alltid blicka efter en ny och mer speciell snäcka




Sex.
Att kunna pruta sig till de små thai-ssoarerna till verkligenheten som väntar hemma




Sju.
Att få fånga de magiska ögonblicken som går över så fort




Åtta.
Komma underfund med att hjärtan finns överallt i världen
..bara man har tid att se sig omkring




Nio.
Alla de små liven som, oftast, förgyllde vår vardag med fascination




Tio.
Traditionerna

 

 

 

--------

Skickar med en liten bonusbild också
:)
Här skickar jag och hjärtat upp våran egen rislykta
Gjorde varsin önskan också medan den försvann in i mörkret
(Jag inbillar mig att den fortfarande svävar runt)


Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0