♥ Ins-pirat-ion ♥



Sitter och väntar på att tiden ska gå
och på att jag inspirationen ska få

Snart åker bilen
och vi kör nästan hela milen

Hem till hemmets trygga vrå
så jag i soffan kan må


                                Jag fick en gång frågan om var jag får allt ifrån.


Kan med glädje meddela att det senare i eftermiddag presenteras en ny kategori här på bloggen.
Jag ser många saker varje dag som jag får inspiration av.
Det kan vara allt ifrån en cykel i ett träd till en blomma på en halsduk.

Jag tänker dela med mig av mina inspirationskällor i den nya kategorin

                                                           "Inspirerad"

Hoppas du blir lika inspirerad som jag :)


Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0