Presenter från Lush :)

    


  Den översta är Summer Pudding Soap
En tvål med massor roliga ingredienser 


  Den undre är Socker Scrub
En peeling boll att använda i duschen






Charlotte Island
"Get bronzed and georgeus without ever having to leave
the country for warmer climes.
Smoot on our light and fruity body tint
for a tropical glow all over you body"





 



9 to 5
 "Orchid oil cleansing lotion. It's enough to drive you crazy (if you let it).
A calming, cleansing lotion for a clear skin."









Texterna har jag skrivit av från flaskorna och är Lush egna texter.
Jag kan verkligen rekommendera sakerna från Lush
och personalen är alltid så välkomnande! :)


Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0