En inlägg dedikerat till vår länge älskade undulat

Från en underbar helg till en förväntad men oförväntad måndag förmiddag
Vår älskade lilla kvittriga och glada undulat Elvis
som har funnnits hos oss sen han var ungfågel för 12½ år sedan
somnade idag in i våra händer..

Han hade verkligen en helt egen personlighet
När man kom in genom dörren blev vi välkomnade av ett kvitter
Läste man tidningen kom han alltid och nafsade av hörnet
och lekte tittut när man vände bladet över han
Han åt när vi åt, han sov när vi sov
Han pep "god natt" när vi lade över skynket över buren på natten
Saknade kommer verkligen vara stor efter lillhjärtat vårat


Jag tror att hjärtat jag hittade bland molnen ikväll var tänkt till honom!


Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0