Inköpt och Dagens avslöjande

 

Köpte något idag som är väldigt olikt jag
måste jag erkänna själv
Men vad att inte göra när det halva priset
och det medför en väldigt avundsjuk pojkvän
i så där 5 dagar till (tills han får sina alldeles egna Metal Mulisha)
;)

Visar kort på dem imorgon




Dagens avslöjande!

Jag har, utan att överdriva något, kollat på musikvideon till "Lazy day" med Bruno Mars
(den som jag lade ut för någon dag sen)
säkert 7 gånger idag

Vet inte, men det är något särskilt när en situation går "som på räls".
Kan inte riktigt förklara tror jag. Men jag tycker om när det ena leder till det andra
utan något stopp, typ :)
Hoppas ni förstår. Om inte annat, kolla på videon längre ner på denna sida

Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0