Frågor om hjärtat, dag fem



Antal…


Gånger du varit kär?
Hm.. Kan det vara fem gånger?
Gånger ditt hjärta brustit? Nångång i dåtiden. Men det var då
Hjärtan brustet på grund av dig? En, så vitt jag vet
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Jag hade tur när jag gick i skolan och lärde känna så fint folk som jag fortfarande har kontakt med, även om jag inte har kontakt med dem dagligen :)
Gånger ditt namn varit med i tidningen? I Piteå-tidningen har jag nämnts kanske fem gånger
Gånger du ler per dag?
Mest hela tiden :) Det gäller att se de små detaljerna i vardagen! Det är det som får mig att le
Muffins du har i ditt hem? Det är några stycken. Men det kan aldrig bli för många :)



(Min egendekorerade dataväska)

Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0