Lista med svar Dag 3


Vill bara starta med att säga att jag har lite svårt med att besluta
vad som är min favorit, oavsett vad det än gäller.
Så därför får den här listan bli:

Det jag tycker om lite extra mycket

Låt: Peter Cetera - Glory of love
Sak att göra:
Baka en kaka
Sport: hm.. räknas promenad i solsken som en sport?
Dryck: Uppstyle'at glas med isvatten :) (sugrör, fruktbit, paraply...)
Kläder: Klänningar och kjolar
Film: Just nu ligger tecknade filmen "Up" högt upp på min lista :)
Bil: Gamla bilar från 50-60 talet.
Så många fina detaljet på bilarna!
Serie:
Buffy the vampireslayer
(kolla in kategorin "Buffy the vampireslayer" här till höger)






Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0