Starten av LCHF

Hade min första middag med LCHF iafton
Rensade ut mitt skafferi och mitt kylskåp igår
Det blev mycket mat!

Helt otroligt hur mkt av det jag haft hemma som jag nu helt plötsligt ska avstå

(Hm.. Gillar inte att förbjuda saker för mig själv
får ett sådant behov av att bryta det
som ett barn hehe.
Men saker jag ska avstå känns mycket friare. 
Lite Fröken Luju tankar)

Men nu är mitt kylskåp och skafferi på nytt fyllda med gott kött och feta produkter


Och igen, än så länge känns den här dietet såå snurrad! Allt jag lärt mig från tidigare
"- Fett är inte bra för dig"
"- Ät in majonäs, det är så mycket fett i det"
"- Ta mat med så lite fett som möjligt"

Och nu helt plötsligt ska jag kolla på hur mycket fett det är i maten och hur lite kolhydrater det är. Och välja mat som har mycket fett i sig. Så snurrat!

Men NU är det startat!


Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0