Hurtbullen

Det här är en stor dag i mitt liv, det vill jag ha sagt!

Inatt somnade jag, som så många kvällar innan, på soffan så jag vaknade också, som så många andra gånger jag somnat på soffan, tidigt på morgonen dvs halv sju. Det var ljust ute så jag kunde inte somna om och jag börjar inte förrän tio idag. Så, fortfarande uppiggad av gårdagens träning mellan åtta och nio på kvällen bestämde jag mig för att äta lite mat och sen, hör och häpna, gå till gymmet. Och hör och häpna igen när jag faktiskt gjorde det. Halv åtta stod jag på träningsbandet och gick till takten i musiken. :) Nöjdnöjdnöjd!
Sen för att avsluta träningspasset gjorde jag en magövning. Lärde mig den på bodypumpen

Men nu är det bara att göra sig klar för jobbet
Hejhej





Mag-övningen
Lägg dig på rygg. Dra ihop benen så knäna hamnar i brösthöjd. Ta en vikt mellan händerna, jag har 2 kilo nu i början. Håll händerna över kroppen en bit från knäna i knähöjd. Medan du sänker armarna nedöver över huvudet sträck ut ett ben rakt ut i luften. När du sen höjer armarna igen dra tillbaka det utsträckta benet så det hamnar brevid det andra igen. När du sänker armarna igen sträck ut det andra benet och fortsätt så. Varannat ben varannan gång. Spän magen!


Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0