Listigheter i bakrummet

Har jobbat en hel vecka nu, nu i helgen i en klädbutik. Eftersom jag är en sån där person som sover länge på morgonen och jobbar ensam i butiken och blir hungrig mitt på dagarna måste jag fixa det på annat sätt. Här är lite förslag på hur jag löser det
  Åh, ska säga att jag haft vegitarisk vecka i veckan också.


  En vegitarisk pasta från Cafe Del Mar på Gallerian Piteå
"- ÅH jag hittade en jätte god sås under pastan!"











En helt vanlig sallad med kruksallad, , morot, paprika och druvor på sidan om, gottgott




  Varma koppen, och aa jag tog vattenkokaren till jobbet och jag är nöjd














                                                                                                                      Te från Cafe Del Mar

Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0