Glamsöndag, djävulen och modeller

Fröken Luju hänger tvätt i klackeskor och äter god räksalladssmörgås.

Fröken Luju lever Glam söndag


Helgen har varit bra. Brabrabrabrabra. Enda downside är att en förkylning lyckats fånga mig. Har legat halvt om halvt utslagen på soffan idag med min nyponsoppa och Djävulen bär Prada. Nu på eftermiddagen har jag faktiskt blivit lite piggare, har till och med tvättat tvätten. Så nu är den hungen och maten är äten. 

Det pratas om bowling och film ikväll. Sist jag spelade bowling var i våras förra året, och självklart då nu under julen på Wii. Där hemma i vardagsrummet gick det bra, fick över 200 poäng.  Men utanför tvn ... ojoj, blir lite nervös nu. Men det viktigaste är att ha kul, right! ..? Eller var det att vinna... Beats me


Nu ska jag fortsätta designa kläder. Blev inspirerad av djävulen och top model. Det blev reklam nu, men snart får vi veta vem som blir Kanadas nästa Top model.



 
   

Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0