Fröken Luju rekommenderar

Jag vill förresten absolut rekommendera att du ska prova på fem dagar utan att he igång varken tvn eller datorn.

Det jag märkte var iofs att jag blev mycket tröttare mkt tidigare på kvällen, men det tror jag beror på utmattning av allt krativt jag hann med att göra under kvällarna.

Jag gjorde saker jag inte gjort på länge
som spela synt
måla
pyssla

Sen hann jag med massor av saker som behövde göras i lägenheten också
och sy kläder så klart :)
Ska ta kort på linnet jag hann göra också

 


 

Just nu har jag på gång på sybordet två kjolar och en klänning

Måste nog ha en till vecka med bara jag och musiken

Otroligt hur mkt jag fick gjort förra veckan! :)


Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0