Nu är det en dag för erkännande



Har låtit mitt hår förfalla nu under några veckor.. Inga baktankar bakom det mer än att jag varit helt slut efter mitt plötliga timpåökning inom jobbet.

Så igår när jag var på Coop tänkte jag för mitt förfallna jag 
"Nu är det dags. Jag ska göra något åt det här!"


Så jag kollade efter hårfärg. Jag kollade efter den billigaste hårfärgen eftersom, faktiskt Coop tar väldigt höga priser för sina hårfärger... Hittade efter en stund, (när jag börjat från topphyllan och letat mig ner till hyllan längst ner vid golvet, de små luringarna), Viva från Wella för 79 kronor. Bra pris och nu i efterhand, bra produkt. 

Jag nöjd!


Ganska likt inte sant :)

Färgen heter Red Beech nr 655 och är en permanent färg


♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ 

Så om jag nu bara fick håret permanentat också..


Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0