Varför inte bara göra det enkelt?

Hade tänkt vara duktig och ordningsam här på bloggen och lägga in inläggen i olika kategorier då de flesta *alla* hamnat på "Allmänt".
Men än en gång tänker krafter som jag inte rår på helt annorlunda än jag. Så mitt förra inlägg som är ett av de första jag skrev hamnade nu som senast inlagda inlägg.
Varför finns inte en mix mellan hotmail och blogg.se? Vore inte det enklast?

"Markera de inlägg du vill flytta till kategorien, utan att de hamnar som ett nytt inlägg" Så enkelt!
But noo, varför göra det enkelt?



Ska mysa i mig min tekopp nu med viol-lakritssmak nu

Kommentarer
Postat av: anneli

Du började inte bara blogga igen, du började dunderblogga! Me like! :)

2009-10-14 @ 23:17:45
URL: http://annelijohanssoneik.blogg.se/

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0