Trollmor tipsar är tillbaka!

För ett tag sen började jag med en ny blogg, Ett tips per dag, men som du säkert förstått så blev det inte så mycket av den. Tråkigt nog, för jag tror att iden var en bra ide.



Men hur som helst

Jag har börjat sitta nu och sortera in mina inlägg i kategorier och upptäckte att en sak som verkligen borde följa med från den andra bloggen är
"Trollmor tipsar"

Så jag tänker göra en väldigt enkel rip-off och börja med den kategorin här :)




Så varje fredag
kommer ett nytt tips av
Trollmor




En liten kom-igångare..

Dessert-trix
Lägg tuben med chokladsås i varmt vatten så går det lättare att spritsa chokladen sen

Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0