Elva lyckliga vardagsstunder

Jag ser mig själv som en väldigt glad människa
Därför är det inte mer än rätt att jag lägger ut
en lista på de små detaljerna i vardagen
som kan få mig att spontant le lite för mig själv
:)

Skriv gärna ner dina tankar på vad som får dig att le




♥ Oväntade underbara gatunamn
("Lämmeltåget" i Hertsön :D)







♥ Hitta hjärtan som är skapade av naturen








♥ När busschafförer hälsar på varandra när de möts med bussarna (Där pratar vi arbetsvänskap)




Solsken (och skuggorna som blir av solskenet)



Snöflingor som man sker i skenet av en lycktstolpe
(Får alltid känslan av att jag är i en riktigt mysig julfilm då)



♥ Riktigt små babyskor
(de är ju så tini-mini-pytte-små, hur skulle dessa inte kunna vara med i listan??)



♥ Filmer med lyckligt slut




♥ Pyssel som blir som jag tänkt mig (och ibland ännu bättre, yey)








Hitta igen borttappade saker på de mest underliga ställerna








♥ Gula små blommor som blir ännu gulare när de sträcker sig mot solen
('sjunger' "Små solar i gräset när sommarn är slut")




♥ När grenarna på träden börjar knoppa sig
(Då vet man att det är sommar! :D)



Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0