Ganska precis nyss imorse "Rationalisera!"

Blev så tagg över att göra klart dockorna efter att
igår faktiskt fått se en flicka som lekte med en av dockorna
att direkt jag vaknat imorse på soffan (opps)
så började jag att sy klart de sista dock-kropparna
till söndagens marknad på Västra Kajen

Nu är det bara sy ansikten och kläder som är kvar
sen är jag klar för denna vecka :)

 

 

Det är
Dockor på parad!!
:D

(Mammas slagord under de här veckorna, "Rationalisera!"
Och det jag har börjat göra.
Därav varför jag "syr" ihop mina dockor just nu
För tänk så mycket tråd som går till spillo
när du ska knipsa av tråden för varje gång du sytt klart något)


Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0