Hollywood nästa?

Idag var en spännande dag för Fröken Luju
Igår ringde en reporter och frågade om vi kunde träffas
på en intervju ohc prata om fingerdockorna som jag skänker
till Sunderby sjukhus

Javisst sa jag och la på och tänkte,
- jamen det blir ju spännande att bli intervjuad för en tidning
Uppringd blev jag idag igen för att byta lite tid
"Hej det är --- från 24Norrbotten"

När jag lagt på luren slog det mig
Det är tv som ska intervjua jag



Och så det blev :)

Så imorgon, hoppas jag, kommer inslaget om jag och dockorna
Jag gissar på att det blir ett alldeles underbart inslag
Hon frågade även ut en 9årig flicka om hur det var att få dockan
Det värmde så gott i hjärtat att faktiskt se att barnen tycker om dem :)

Håller er mer uppdaterade sen om när inslaget kommer upp

Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0