Fröken Luju tipsar: appen "Instagram"

Hittade en så mysig apps idag

Den heter "Instagram"
och är egentligen ett mobilprogram
där du kan ta egna foton och med hjälp av färdiga filter
göra bilder med gammalt utseende

Jag undrar om det finns något
likande program för datorn?
Det borde det nästa göra..

Här är iallafall lite bilder som jag tagit idag :)

 

 



Appen finns till Iphone så vitt jag vet. Sen vet jag inte om den finns till andra telefoner också. Hoppas att det finns till andra telefoner också :)

Kommentarer
Postat av: mamis

det måste du visa mej mer av.

kul grej med norrlandstexten.

din blogg...underhållande blogg!!!!!

2011-06-29 @ 23:36:26

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0