Morgonmuffins

Som oftast när jag är så där väldigt lycklig
blir jag baksugen
oavsett vilken årstid, när på dagen
eller faktiskt nästan oavsett var jag än är
:)


Sen igår morgon (♥)
har jag känt mig sugen på att baka
Så imorse när jag hade en timma över
innan jobbet
passade jag på att baka muffins med chokladbitar



Tog med till några muffins till jobbet med lappen
"Giltig orsak" på burken

För visst borde en burk med muffins räknas
som en giltig orsak för att komma tio min för sent ;)




Frostingen är gjort av Phoiladelfiaost och smält vit choklad

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, vad goda de ser ut! Jag ska aldrig mer vara sjuk, tänk vad man missar :(

2011-06-24 @ 23:19:10
URL: http://formoonkeys.blogspot.com

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0