Tyger i massor

Tidigare i veckan var jag och mamma ute på stan här i luleå
och besökte Ohlssons tyger i Shopping

Titta så underbart fantastiska tyg jag hittade där!!

Det i övre vänstra hörnet ska jag nu till en början
klippa ut bilder från och göra "tygmärken" till overallen

Tyget i vänster hörn kommer förhoppningsvis bli en kjol

Tyget längst ner vet jag inte riktigt ännu vad jag ska göra med..
men det var så mycket jag på det tyget
så varken jag eller mamma kunde lämna det :)

(Notera att det även står "tea" på det tyget)

 

Hittade även ett till tyg
Ett te-tyg!

Det var bland tygerna för lapptäcke
Men låt mig säga här och nu,
det här tyget kommer användas till så många andra
områden än lapptäcke :)


Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0